God morgon<3

hej hej, de här e mitt första morgon inlägg på bloggen<3 (vet att ni bryr er:p) idag slutar vi vid lunch eftersom att dom nya sexorna ska komma och hälsa på och då får inte vi va där så de ska bli najs<3 jag ska åka hem direkt och titta på tv hela dagen:p

igår när jag hämtade posten i en onödigt stor t-shirt som de står massa saker på,  världens färggladaste tjocktröja och stora smutsiga mjukisbyxor (som alltid:p) så kom såklart 2 killar från min paralellklass, asså en av dom bor ungefär där jag bor fast asså de e en bit emellan ändå och jag ba chit...:p men jag överlevde och ska aldrig gå och hämta posten i pyjamas igen för de här e andra gången de händer nått pinsamt då, tror jag... (juste, jag går inte, jag åker sparkcykel till brevlådan :o)

hejdå<33 /lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0