Hej hej!!<33

förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, så jag ska berätta nu vad som hänt dom senaste dagarna<3

fredag den 4/6 först va jag i skolan som vanligt och vi hade matte prov i ett klassrum precis vid en väg där alla studentflak åker förbi och precis när  dom åkte förbi så de va inte så lätt att koncentrera sig. sen skulle vi ha idrott och skulle då gå till svettis och va då tvugna att gå förbi alla flak. de va ganska läskigt för några skrek "visa pattarna!" och andra hällde öl på oss så vi luktade jätte gott sen:p sen precis innan idrotten så skulle några killar i min klass kasta vattenballonger på ett flak så dom sprang iväg, efter ett tag så kom alla killarna kutandes in på svettis och efter dom kom en tjock halvfull student och 2 töntiga studenter som hade hoppat av flaket för att springa efter dom, de såg jävligt kul ut från andra sidan vägen:D sen skulle jag hem till min faster och fira min kusin som tog studenten, de va jätte kul för jag träffade några släktingar/halv släktingar som jag inte träffat på jätte länge<3 jag kom hem ungefär 00.00 och somnade typ på en gång<3

lördag den 5/6 idag va jag med anna, först tog vi 2 dopp i sjön, de va ganska kallt men gick de att bada. sen gick vi på bio och kollade på kommissarie späck, den va skit kul, rekomenderar den verkligen! sen åkte vi hem till anna och tog på oss lite varmare kläder och sen tog vi hennes cykel och cyklade runt lite i området, vi cyklade hem till cristoffer men hans mormor typ tvingade honom att sova så vi va tvugna att dra. vi cyklade runt till typ 23.30 sen gick jag hem och sov<3

söndag den 6/6 idag va jag med anna igen, jag gick till henne typ kl.11 och då cyklade vi till cristoffer för att göra något ifag istället eftersom att han skulle sova på lördagen när vi va där. vi sprang runt lite på hans tomt och jagade varandra me en hov men sen orkade ingen någonting så anna och jag cyklade hem till mig och badade och solade lite, sen va anna tvungen att dra hem så jag typ tittade på tv.<3

måndag den 7/6 idag va de Balder-Katarina kampen så vi hade lite sovmorgon och dagen började me fotboll. för tjejerna blev de 2-1 tror jag till balder och för killarna blev de oavgjort<3 sen kollade min klass på volleyboll och balder vann och samtidigt va de tennis och där vann balder oxå. sen va de typ lite friidrott, schack och rubiks kub. balder vann de mesta tror jag men inte allt. hela dagen satt alla och skrek, trummade, klappade händer och tutade på studenternas<3 de va jätte kul mne till slut vann balder me 15 poäng:( dom har vunnit 3 år i rad av 4 så nästa år e vi arga och kommer satsa som fan<33 (tror jag iallafall)

idag tisdag den 8/6 idag så åkte jag till skolan, först hade vi matte, de va en vanlig lektion typ, sen hade vi hu (so) och då kollade vi på en film om pesten, jätte mysigt:p sen på svenskan så fick vi tillbaka våra uppsatser om william shakespeare men gjorde typ inget annat. efter lunch va de ks, då skulle vi typ göra något men jag orkade inte så jag bara satt på en stol. på tyskan gick vi ut på stan och letade efter vad olika saker hette och sen fick vi fika, sen på idrotten så spelade vi brännboll. när jag kom hem så började jag hjälpa min bror att göra sig i ordning för sin bal som e ikväll och sen körde jag och mamma dit honom, jag försökte ta bilder på alla jag såg men dom blev inge bra för jag såg typ ingen:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0