POSTKODS KAMPEN!!!<33

TJOLAHOPP TJOLAHEJ!! igår (torsdag den 17/6) så va jag på postkods kampen på fyrishov me några kompisar. de va skit kul, kapten filling va där (fast inte som kapten filling) och massa andra trevliga människor<3 man fick korv, glass, frisbes (stavning :S), film eller bok om man gjorde en sak, godis, kanske en keps o.s.v<3 såklart så tog jag och mina kompisar en bild på oss och han som spelar kapten filling och en bild me fyrishovs maskot kaj krokodil:)

Idag den 18/6 så va jag i stockholm me mormor, jag har köpt en liten väska, ett typ grönt nagellack, ett mobil smycke som föreställer en donut och tyger till en klänning som mormor ska hjälpa mig sy:) den blir ljusgrå me ett axelband me en stor rosa rosett, rosa snörning och rosa tyll som sticker ut under kjolen, jag tror att de blir skit bra:D<33

ha de bäst!!<33/lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0