Äntligen Fredag :D

Äntligen är det fredag, och nu är det bara 2 skolveckor kvar!! :D

På nv:n idag så fick vi kolla på ett hjärta, usch, jag kollade inte så mycket :S hehe. Men då fick vi lunch typ 35 minuter tidigare så jag och lollo gick på stan. Och jag köpte ett lady gaga linne (mohahah)  och en ny väska ;) Är ju hos pappa nu i helgen så jag kan inte lägga upp några bilder :( Men kanske gör det sen när jag kommer till mamma igen på måndag. Åh, asså jag älskar min nya väska såååå mycket :D Hahah ;)

 Vi hade allafall matte efter lunchen och då sa Degen att om jag får bra beryg på matte provet så ska jag inte behöva göra alla matteläxor. Eller de va jag som sa det och han sa att han kanske går med på det :P
Sen hu, vi kolla på en medeltids film :P Sen åkte jag 11an till pappa, de va hur länge sen som helst jag åkte den x) Men de va trevigt.

Imorgon så ska vi typ fira min pappa som fyller år då. Det gör Miccis också :D Grattis i förskott Michaela ;D<3
/Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0