förlåt<3

hej hej, förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men jag har bara totalt glömt bort så jag berättar om veckan hittills nu:) 
i måndags så fixade jag till mitt hår lite hos frisören. jag och maja klippte ju oss i torsdags men jag ville ha de lite kortare iallafall i nacken och typ på sidorna så de fixade jag då:) efter de gick jag och maja och åt på subway och sprang runt lite i alla möjliga affärer och sen gick vi på skolans elevkonsert. den va riktigt bra faktiskt<3

i tisdags så gick (sprang) jag tillbaka till frisören fast den här gången så skulle jag få manikyr istället:p naglarna blev jättefina, rosa med 2 vita blommor på varje ringfinger<33

idag (onsdag) så har jag vart hemma för de va uppdrag dagsverke, min bror va oxå hemma men han behövde inte göra något för han och hela hans klass va lediga idag för dom skulle åka till tallin som klassresa nummer 2:)
imorgon så e de vanlig skola igen.

hejdå<33/lovisa

Kommentarer
Postat av: Elsa :)

haha har du jobbat mycket idag på operation dagsverke? jag har typ bara tvättat några fönster (a) xd<3

2010-05-26 @ 22:14:20
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0