Helg :D

Idag insåg jag att min nya frisyr inte är lika fin som jag trodde den var :S Kanske ska klippa till den någon gång när jag orkar :) haha men aja, idag så hade vi först varia då jag gjorde engalska läxan  och sen två engelska lektioner på rad. Efter det var det nv, det är ganska drygt för en viss person i min grupp är ganska irriternade, nämner inga namn, men det är inte Elsa...  Sen lunch, jag åt 7 köttbullar, 6 mackaroner och 2 ½ pannkakor xD På raten gick jag och Lovisa till domkyrkan, men vi gick tillbaka nästan direkt för det va en massa läskiga turister där xs Sen var det matte diagnos och jag fick alla rätt :D haha, men det va inte ens svårt :P Sen idrott, vi spela en blandning mellan americansk fotboll och brännboll...? och sen americansk fotboll, det gick ju sådär måste jag nog säga x) Sen åkte jag hem och duscha. Ska nog gör alite matte läxor nu, har 9½ kvar att göra innan sommar lovet :$
/Maja


Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha, du ba: jag nämner inga namn men det är inte elsa.... haha (a) <3

2010-05-22 @ 21:09:11
URL: http://frupapaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0