Nervös inför att klippa av håret :S

Idag så hade jag sovmorgon. Bara en halvtimme men iaf :) Men ändå så vakna jag klockan 06.14... Försökte somna om men det gick sådär. Först hade vi tyska och lektionen kändes ganska kort. Sen  hade vi hu-läxförhör. Det va gansak lätt, och efter det så fick vi gå på lunch. Det va ovanligt god mat, och det kommer det typ va hela veckan :D På rasten så följde jag med Nellie till Hemma Kväll för hon skulle köpa en piggilin, fast den va vit? haha. Sen hade vi matte och KS och sist bild. Dagen gick jätte fort och jag känner på mig att hela veckan kommer gå hur fort och bra som hellst ;D
Jag får hoppas att dagen går lika bra imorgon också, för då är det lång dag och så ska jag och Lovisa klippa oss :S Jag är fett nervös och jag kommer sakna mitt långa hår mycket :'( Jag börjar få ångest... xo
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0