Toppen dag

Idag så vaknade jag hos pappa. När jag fixat mig och så så åkte jag till mamma och lämna grejer. Sen åkte jag till skolan som vanligt. Dagen har varit ovanligt rolig, det har inte hänt något speciellt. Eller, jag var ju matvärd idag. Jag ska vara det imorgon också, det är inte kul...! Usch jag hatar det :S Men Lovisa är ju så snäll så hon satt i matsalen hela tiden ;) Hehe, fast jag satt inte med henne så mkt... Efter skolan så gick jag och Lovisa på stan en stund. Sen va hon tvungen att gå för att inte missa sin buss :( Men då kom mamma och min storebror. Då köpte mamma två par byxor till mig och ett par bad shorts och en bikini topp (bilden). Sen åkte vi hem. Och nu ska jag kolla på film och träna :P Sen ska jag tvinga mamma att masera mig och så ska jag använda vårat fot bad. För jag har jätte ont i ryggen och mina fötter dödar mig :O

/Maja

Kommentarer
Postat av: Elsa :)

Haha tränar du ? :D <3

2010-05-18 @ 18:09:23
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0