Torsdag 27/5

Idag så hade jag god tid på mig på morgonen. Jag kunde sega hur mycket som helst utan att missa bussen. Men å andra sidan så tog jag 2 senare bussar än vanligt :P Igentligen skulle jag ha åkt samma buss som min lillebror och hela hans klass. Men jag palla verkligen inte åka med en buss fulla av små 10 åriga wannabe stora barn...

På slöjden så gjorde jag och Sofia inte så mycket. Hehe, men vi hade målat klart våran sak så vi gick ner till sysjöjden och hälsa på x)
Sen var det NV vi hade första lektionen sexualkunskap. Väldigt roliga måste jag säga :D not

sen så var det lunch. Och efter det (inte istället) så köpte jag och lollo varsin glass :) Sen hu, tyska, varia. Istället för att gå på det sista varia passet så gick jag och Sofia på stan, för det fick jag för Pernilla ;D Sen när jag kom hem så gjorde jag pannkakor och dom blev helt upp f**kade. :( Imorgon så åker jag till pappa, och vi ska vara i stan så det kmr nog inte bli så kul...
/Maja


Kommentarer
Postat av: jessica ♥

Sv: Klart jag bryr mig :D

Jag skulle ha köpt foundation-pudret men gjorde inte de, den kostade för mkt :( <3

2010-05-28 @ 16:45:33
URL: http://jessicakageman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0